Voor opdrachtgevers van eWelcome (bedrijven en instellingen die evenementen organiseren)
Dit is de privacyverklaring van “eWelcome”. eWelcome is een activiteit van Mannovation BV. Kijk voor onze contactgegevens onderaan deze privacyverklaring bij het kopje “Wat als u vragen of klachten heeft?” In deze privacyverklaring informeren wij u over het gebruik van uw persoonsgegevens (hierna ook “gegevens”) door eWelcome.
Korte privacyverklaring
eWelcome verzamelt en verwerkt bepaalde persoonsgegevens van contactpersonen bij opdrachtgevers en surf- en klikgedrag op onze website.
eWelcome verzamelt en verwerkt persoonsgegevens van deelnemers aan evenementen die door bedrijven en instellingen worden georganiseerd in opdracht van die opdrachtgevers. Onze opdrachtgevers zijn zelf verantwoordelijk voor het informeren van deelnemers over het gebruik van hun gegevens. Op onze website bieden we als service een privacyverklaring aan waarin voor deelnemers staat omschreven hoe hun persoonsgegevens worden verwerkt. Eventuele additionele informatie dient de opdrachtgever zelf te verstrekken.
Wij verzamelen en verwerken persoonsgegevens voor verschillende doeleinden, waaronder de volgende:
De personen van wie wij de persoonsgegevens verwerken hebben bepaalde rechten met betrekking tot hun gegevens.
Waarvoor gebruiken wij uw gegevens?
Wij gebruiken uw gegevens voor de volgende doeleinden:
Op welke grondslagen (“rechtsgronden”) is het gebruik van uw gegevens gebaseerd?
Wij gebruiken uw gegevens op basis van de volgende grondslagen (“rechtsgronden”):
Aan wie geven wij uw gegevens door?
Wij gebruiken uw gegevens in principe alleen voor onszelf. Maar in de volgende gevallen kan het nodig zijn om uw gegevens door te geven aan anderen:
We delen de gegevens met de volgende soorten partijen:
Worden uw gegevens doorgegeven naar buiten de Europese Economische Ruimte (EER)?
Nee, wij geven uw gegevens niet door naar buiten de Europese Economische Ruimte, ze worden alleen opgeslagen op servers die zich binnen de Europese Economische Ruimte bevinden.
Ontvangen wij uw gegevens van andere partijen?
Nee, wij ontvangen geen gegevens van opdrachtgevers van andere partijen.
Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
Wij bewaren uw gegevens niet langer dan noodzakelijk is voor het doel waarvoor wij ze verzamelen, ontvangen en/of gebruiken.
In het algemeen hanteren wij daarbij de volgende bewaartermijnen:
Soort gegevens | Bewaartermijn |
Persoonsgegevens (Voornaam, achternaam, geslacht, email adres, bedrijfsnaam, vestigingsadres bedrijf, telefoonnummer, functie, sector) | Tot 2 jaar na de laatste keer dat u uw eWelcome account heeft gebruikt. Als u 24 maanden uw eWelcome account niet heeft gebruikt krijgt u van ons een mail met de vraag of u uw account wilt behouden. Reageert u daar niet op, dan verwijderen wij uw account 2 weken nadat u deze mail heeft ontvangen. |
Accountgegevens (inlognaam, wachtwoorden) | Zie hiervoor. |
Factuurgegevens, transactiegegevens en overige financiële gegevens | 7 jaar op basis van de wettelijke fiscale bewaarplicht. |
Bestelgeschiedenis (delen die niet onder de wettelijke fiscale bewaarplicht vallen). | Tot 2 jaar na de laatste keer dat u uw eWelcome account heeft gebruikt. |
Correspondentie | Zolang als u een eWelcome account heeft en tot 2 jaar daarna. |
Informatie over surfgedrag | Wij gebruiken Google Analytics om het surfgedrag op onze website te volgen en hanteren een bewaartermijn van 50 maanden |
Cookie ID´s | Kijk in onze cookieverklaring |
Reviews | Zolang de review relevant is. |
Informatie over credit checks | Tot 6 maanden na uw laatste aanvraag. |
Informatie die u op de website invoert om op de website te tonen. | Zolang de informatie relevant is om op de website te tonen. |
Informatie die verband houdt met een juridische procedure. | Zolang dat nodig is voor het voeren van de juridische procedure of voor het vaststellen van onze rechten in een juridische procedure. |
Welke rechten heeft u?
U heeft op grond van de wet in ieder geval de volgende rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens:
Om uw rechten uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via de contactgegevens die staan genoemd bij “Wat als u vragen of klachten heeft?”
Het kan zijn dat wij in bepaalde gevallen het recht hebben om uw verzoek te weigeren. In dat geval zullen we toelichten waarom we het verzoek weigeren. Het kan zijn dat we de overeenkomst met u niet meer kunnen uitvoeren als we bepaalde gegevens niet van u hebben, dit zullen wij dan ook toelichten.
De meeste van uw gegevens vindt u terug in uw eigen account. U kunt daarop inloggen en de gegevens aanpassen. Voor inzage in gegevens die niet in uw account staan, kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen (zie: “Wat als ik vragen of klachten heb”?).
Wat als u vragen of klachten heeft?
Als u vragen of klachten heeft over het gebruik van uw gegevens of over deze privacyverklaring kunt u contact opnemen met:
Mannovation B.V.
Stadhouderslaan 9
070-2211990
service@ewelcome.nl
Kunnen we deze privacyverklaring aanpassen?
Ja. Deze privacyverklaring is van 8-5-2018. We behouden ons het recht voor deze privacyverklaring aan te passen. Als het om een belangrijke wijziging gaat zullen wij u daarvan op de hoogte brengen, bijvoorbeeld door u een email-bericht te sturen.