Zakelijk evenement organiseren? eWelcome maakt online registratie heel eenvoudig!

Vanaf 1 juni mogen weer bijeenkomsten tot 30 deelnemers plaatsvinden en vanaf 1 juli bijeenkomsten tot 100 deelnemers. EventPlatform, het overlegplatform van branche- en vakorganisaties, heeft voor de organisatie van zakelijke bijeenkomsten een protocol opgesteld. Een vereiste voor het organiseren van een event is het vooraf registreren van bezoekers, eWelcome kan jou daarbij helpen.

Het is alleen mogelijk een bijeenkomst te bezoeken met een (online) reservering. Elke reservering kent een begin- en eindtijd. Bij de reservering maakt de bezoekerde de keuze voor een tijdvak. Het totaal aantal aanwezigen is te allen tijden gelimiteerd: 1 persoon per 10 m2 voor beurzen en corporate events en 1 persoon per 5 m2 voor congressen en vergaderingen. 

eWelcome helpt jou om de capaciteit van jouw evenement optimaal te managen. Binnen een kwartier lanceer je een professionele event-website met registratie mogelijkheid. Deelnemers kunnen bij aanmelding een tijdslot met begin- en eindtijd kiezen. Na aanmelding ontvangen zij een registratiebevestiging met het gekozen tijdslot en hun ticket. Als het maximum aantal aanmeldingen bereikt is, gaat de wachtlijst automatisch in werking. Komt er vanwege een afzegging een plaats vrij, dan krijgen de geïnteresseerden op de wachtlijst automatisch een update met de mogelijkheid om zich aan te melden.

Organisatoren van evenementen kunnen op elk moment via een inlog geregistreerde deelnemers checken, deelnemers toevoegen en verwijderen, het maximum aantal deelnemers aanpassen en berichten aan deelnemers sturen.

We helpen graag om jouw evenementen tot een succes te maken. eWelcome neemt organisatoren van (zakelijke) evenementen veel werk uit handen. Juist in deze tijd maakt eWelcome het heel eenvoudig om de perfecte gastheer of -vrouw te zijn.  

Meer weten? Neem contact op met Angela de Leeuw of Jeroen Mann via info@eWelcome.nl of 070-2211990.